CINE SUNTEM ?
Gradinita nr. 42 din Bucureşti, sector 1, este o instituţie de învăţământ prescolar, cu un semnificativ prestigiu în comunitate, se autodefineşte, prin ansamblul de activităţi de educaţionale specifice: predare-învăţăre, consiliere, extraşcolare şi educative pe care le desfăşoară, ca promotor al dezvoltării şi valorificării resursei umane, în termeni de cât mai înaltă performanţă.
OBIECTIVELE NOASTRE PENTRU COPIII DUMNEAVOASTRA
- un program educational adecvat, care respecta planul de invatamant, programa activitatilor instructiv - educative;
- un invatamant modern ce tine seama de noul curriculum pentru invatamantul prescolar;
- o educatie integrata bazata pe interesul copiilor;
- sanse egale pentru toti copiii, legate de instruire si educatie;
- valorizarea aptitudinilor copiilor, pentru a da un plus de valoare educatiei lor;
- stimularea si motivarea copiilor pentru invatare;
- respectarea ritmului propriu in vederea obtinerii de performante;
- un sistem educational deschis indreptat spre modernizare, spre viitor;
- folosirea de strategii activ-participative, bazate pe joc, determinand copilul sa se indrepte spre propria formare;
- folosirea jocului ca activitate fundamentela prin care copilul isi formeaza priceperi si deprinderi ce ii prefigureaza personalitatea;
- activitati distractive si de relaxare atat in interiorul cat si in afara unitatii;
- continuturi selectate, adecvate nivelului de intelegere al copilului;
- multa creativitate si flexibilitate in proiectarea didactica, cu scopul de a face invatarea mult mai atractiva;
- utilizarea in procesul educational a materialelor si mijloacelor moderne de invatamant;
- material didactic atractiv, diversificat, suficient, accesibil, functional, care permite desfasurarea unui proces educational de calitate;
- planificarea unor proiecte accesibile, interesante, cu finalitate vizibila;
- implicarea parintilor in desfasurarea proiectelor educationale unde prezenta lor este benefica;
- organizarea activitatilor extracurriculare dupa consultarea parintilor, dar centrate pe interesul copiilor.